تبلیغات
گروه فرهنگی تخریبچی.آی آر - مطالب اردیبهشت 1391
گروه فرهنگی تخریبچی.آی آر
به قدری گریه كردم دلم شش گوشه شد (لبیك یا حسین)
اگر از سرهایمان كوه ها بسازند در كتاب های تاریخ نخواهند خواند امام خامنه ای تنها ماند

آیا میدونید که کشور جمهوری آذربایجان ۹۵٪مسلمان و ۸۵٪شیعه داره؟

آیا میدونید این کشور جزء کمسیون اسلامیه؟و این یعنی اینکه قوانین اون٬قوانین اسلامیه.

آیا میدونید رابطه ما٬با آذربایجانی‌ها بیشتر رابطه خونی و برادریه تا همسایگی؟

آیا میدونید “الهام علی اف” ممنوعیت حجاب رو در یک کشور اسلامی‌به تصویب رسوند؟اون موقع ما کجا بودیم؟

آیا میدونید مسجدها در این کشور مسلمان بسته و حتی تخریب می‌شن؟ ما چه وظیفه ای در این قبال داریم؟ سکوت …..!!!؟؟؟

آیا میدونید عزاداری‌های حسینی ممنوع اعلام شده و صدها نفر بازداشت شده فقط برا این یه مورد وجود داره؟ چرا این اتفاقا رو ندیدیم؟کجا بودیم؟ پارک؟ سینما؟ گردش؟؟؟!!!

آیا میدونید که حتی سخنرانی مذهبی هم ممنوع شد؟این شما رو به یاد حکومت پهلوی نمیندازه؟

آیا میدونید “الهام علی اف” قانون حرام بودن هم جنس بازی رو حذف کرده و از این طریق تونسته عضویت یورو ویژن-رژه هم جنس بازان که پر بیننده ترین برنامه جهانیه و هر سال در یک کشور به مدت ۴ روز برگزار میشه و ۱۰۰ میلیون در روز بیننده داره- رو داشته باشه؟اون موقع چرا ساکت بودیم؟

آیا میدونید امنیت این رژه بر عهده اسرائیله؟ واقعا چرا؟؟!!!

آیا میدونید که منافقان پایگاه اشرف به آذربایجان میان تا در اونجا اسکان داده بشن؟میدونید چرا این اتفاق می‌افته؟چون اسرائیل به پروتکل‌های یهود مپل حکم موسی نگاه و عمل میکنه ولی ما از قرآن فقط بوسیدن رو به ارث بردیم ….. !!!

آیا میدونید مجوز تشکیل مدارس یهودی صادر شده اما حوزه علمیه نه؟؟!!!

آیا میدونید که ۴۰٪گاز اسرائیل از طریق یک کشور شیعه تامین میشه؟؟!!

چرا کمسیون اسلامی‌ساکت نشسته؟ هرچند انتظاری هم نیست٬چون در قضیه فلسطین و بحرین و … هم سکوت کرده و بزرگ این جمع -ملک عبدلله- با اسرائیل رفیق فابریک ان.

چرا ایران سکوت کرده؟

اگه گربه از پشت بام بیفته رسانه ایش می‌کنن…..جالا چی شده که ۸میلیون شیعه آذری قدر گربه هم نیستن؟

چرا دانشگاه‌ها و دانشجوها ساکتن؟ بیانیه ای؟ تحریمی؟ چیزی …..!!

کجاست بسیج ؟ کجاست رگ غیرت؟کجاست بصیرت؟کجاست هوشیاری؟





نوع مطلب : شبیه خون فرهنگـی، اهل بیت (ع)، ســیاســی، فرهنگــــی، فرا ماسون، اجتماعی، مذهبی، بصیرت، 
برچسب ها : یا ایتها شیعیان، اتحدوا، آذربایجان، شیعه،
لینک های مرتبط :

با سلام به كار بران وبلاگ تخریبچی 
با تشكر از عزیزانی كه در نظر سنجی شركت كردن و به سوال ما پاسخ دادن این نظر سنجی از تاریخ بیست و چهار اسفند یك هزار و سیصد و نود در وبلاگ بود .سوال نظر سنجی هم  من حامی امام خامنه ای هستم شما چه طور ؟ بود كه در زیر نتایج اون رو می بینید 
امیدوارم كه در نظر سنجی جدید نیز شركت كنید 
با تشكر گروه فرهنگی تخریبچی





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391

 "روزهای زندگی" پرویز شیخ طادی کارگردان لایق سینمای کشور این روزها در حالی در سایه فراموشی بسیاری از مخاطبین سینما و رسانه های انقلاب قرار گرفته است که این فیلم به عنوان یکی از آثار جدی و قوی دفاع مقدس به حساب می آید. به همین منظور برآن شدیم که بار دیگر در تکریم این ساخته پرویز شیخ طادی نکاتی را بیان نماییم که در ادمه می آید:
 
1. «روزهای زندگی» از انگشت شمارترین فیلم ها در مورد قطعنامه 598 است. در باب قطعنامه و حواشی آن، البته کم، ولی چیزهایی شنیده ایم. اما نسل سوم انقلاب هر قدر هم مطالعه داشته باشد، نخواهد توانست احساس رزمنده جنگ را در لحظه شنیدن پذیرش قطعنامه بچشد. اصولاً "چشیدن" با مطالعه به سختی حاصل می شود و این هنر است که این توان را دارد. روزهای زندگی این لحظات را می چشاند، با تمام احساس هم می چشاند.
 
2. در مورد دفاع مقدس فیلم های زیادی ساخته شده و می شود. حتی سینمای روشنفکری هم به سراغ این ژانر رفته است و البته همانطور که انتظار می رفت، با القای «پشیمانی» و «سرخوردگی» از جنگ و یا ادامه آن. حتی وقتی سینماگران ارزشی به سراغ جنگ می روند، با نشان دادن «خرابی اوضاع پس از جنگ» شاید به نوعی ناخواسته همان پشیمانی و سرخوردگی را القاء می کنند. شاید به سختی می توان فیلمی را یافت که توانسته باشد «جنگ از الطاف خفیه الهی بود» را به نمایش بگذارد.
 
اما «روزهای زندگی» سرخورده از جنگ نیست. هیچ اثری از آه و افسوس در آن دیده نمی شود و می توان آن را از معدود آثاری دانست که علی رغم نشان دادن عمق فشارها در جنگ، زیبایی اش را هم به نمایش می گذارد. فیلم  ناامیدانه تمام نمی شود، اگرچه شعاری هم پایان نمی یابد.
 
3. روزهای زندگی ترکیب بسیار متنوعی دارد؛ شیخ طادی جنگ و خون، عواطف روزهای جنگ، عشق دو همسر به یکدیگر، کوری، ایثار در اوج خود، حضور پر رنگ زنان در جبهه ها و یک مخالف جنگ را به زیبایی و کاملاً مرتبط با هم ترکیب کرده و به نمایش درآورده. تمام این ابعاد، در هم تنیده اند و نمی توان هیچ کدام را سنجاق شده به فیلم دانست. هر بُعد، نقشی را در راستای قصه ایفا می کنند که ترکیبشان، احساسات مختلف و نیز تعقل آدمی را به زیبایی تمام بر می انگیزد.
 
4. در سینمای دینی بعضاً شاهد ملاحظات خاص در حذف جذابیت های سینمایی هستیم. درست است که اگر بخواهیم نگاهی دقیق و عمیق دینی داشته باشیم، تقریباً تمام عوامل جذابیت سینما، حتی تعلیق و هیجان را نیز باید به شدت فروکاست و به جای آنها از فاکتورهای جذابیت دیگری استفاده نمود. اما باید دانست تا پیش از دستیابی به فاکتورهای جذابیت دینی، نباید با حذف مؤلفه های جذاب فعلی، فیلم را ذبح کرد.
 
یکی از این مؤلفه ها، ستاره ها هستند. تقریباً تمام مخاطبین عام برای انتخاب یک فیلم حتماً به بازیگران آن توجه می کنند و به سینما می روند تا هنرنمایی دیگری از آنها ببینند. فیلم هرقدر هم داستان و تعلیق داشته باشد، هر قدر هم معنوی و تربیتی و اخلاقی باشد، اگر ستاره نداشته باشد دیده نخواهد شد و شیخ طادی خوب بر این حقیقت واقف است. لذا از یک زوج ستاره، "حمید فرخ نژاد" که مدتی است فیلم جنگی از او ندیدیم و نیز بازیگر پر توان نقش زن مذهبی "هنگانه قاضیانی" که بخاطر بازی اش در این فیلم، سیمرغ بلورین را از آن خود کرد، استفاده کرده است که داستان اصلی نیز حول این دو می چرخد.
 
5. سال به سال که از عمر سینمای ایران می گذرد، حفظ "ادب" و نزاکت در فیلم ها کمرنگ تر و کمرنگ تر می شود. تا آنجا که کارگردانی به صراحت و با افتخار اعلام می کند "من آدم رکیکی هستم و فیلم رکیک هم می سازم" و حفظ ادب در نپرداختن به شوخی های جنسی را به باد سخره می گیرد. در برهوتی که فیلمی به هم جنس بازی پرداخته و دیگری در خلالش متمرکز بر اشاره به آلت تناسلی است، شیخ طادی فیلم جذابی می سازد در نهایت ادب و بدون نزدیک شدن زبانی و عملی به مفاهیم رکیک.
 
6. یکی از درگیری های همیشگی متشرعین و سینماگران، رعایت مسائل شرعی در فیلم ها بوده است. فیلم سازها، حتی مذهبی های آنان اذعان دارند که بدون بکارگیری جذابیت های بصری و بویژه جنسی، نمی توان فیلم ساخت. "سکس" یا جذابیت جنسی قسمتی از فیلم است که نمی توان آن را حذف کرد. اما کارگردان روزهای زندگی فیلمی اتفاقاً جذاب تولید کرده، بدون استفاده از کمترین جذابیت جنسی. در روزهای زندگی حتی موی زنان هم کاملاً پوشیده است.
 
7. در اینجا به دلیل پرهیز از لو رفتن داستان، نمی توان اشاره زیادی به محتوا و صحنه های فیلم داشت. صحنه هایی که به اظهار خود شیخ طادی، با کمک متخصصین پزشکی و در نهایت دقت طراحی شده اند. صحنه های پیاپی تصمیم گیری های سخت که بعد از چند مورد آنها، مخاطب خود حدس خواهد زد که روش تصمیم گیری یک رزمنده چگونه است. صحنه های احساس برانگیزی که تماشای آنان، پستی و پلشتی آنها که به جنگ نق می زنند را نمایان می سازد.
 
8. همانطورکه اشاره شد، جریان روشنفکری نیز در فیلم نماینده فکری خود را دارد. فرد ترسویی که به زور احضار شده و مانند همه روشنفکران، دائم قر می زند و از ادامه یافتن جنگ ناراضی است. البته کارگردان به تقلید از سینماگران منورالفکر که همواره تصویری کاریکاتوری از مذهبی ها ارائه می کنند، شخصیت روشنفکر فیلم را کاریکاتوری طراحی نکرده. بلکه بگونه ایست که منطقاً ایراد می کند و اعتراض هایی را بیان می کند که به ذهن هر کس که با روح بلند امام همراه نشده خطور می کند. اما مانند بسیاری از فیلم های شعاری، پاسخ های دیالوگی نمی گیرد، اصلاً او در فیلم جواب نمی گیرد و متحول هم نمی شود. شیخ طادی بدون آنکه قصد پرتاب حرفش به سمت مخاطب را داشته باشد، جواب آن روشنفکر را با زبان هنر می دهد. جواب او در واقع در نام فیلمش نهفته است: "روزهای زندگی".
 
9. شاید اولین کسی که جلوی "آب بندی" در سینمای پس از انقلاب ایستاد و از این بابت هم کم فحش نشنید، شهید آوینی بود. صحنه های طولانی از راه رفتن آدم ها، حرکت ماشین ها، زوم کردن بر درب بسته، نگاه کردن ها به هم و... که وقتی به فیلم ساز آن اعتراض می شود، پاسخ می دهد "شما معنای عمیق این صحنه ها را درک نمی کنید"! به قول آوینی "اگر چنین است و سینما باید مخاطب خاص و تربیت شده داشته باشد، چرا سینماها را در همه جا ساخته اند؟ از خیابان شوش و سر پل جوادیه و خیابان مولوی و لاله زار گرفته تا خیابان ولی عصر؟ اگر این کار به اشتباه صورت گرفته، آیا این اشتباه فقط در ایران صورت گرفته است؟"
 
اما این فیلم آب بندی ندارد. همه اش یا داستان است، یا صحنه هایی از احساساتی که مخاطب را نیز با خود همراه می کند و یا فراز و نشیب های چند شخصیت که با مهارت هم پرداخته شده اند.
 
10. صحنه پردازی فیلم نیز نمره عالی می گیرد. چه درون بیمارستان، چه بیرون آن، چه صحنه های جنگی و چه صحنه مخفی گاه که نهایتاً منجر به دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی گردید. به خصوص می توان از صحنه پایانی فیلم نام برد.
 
11. علاوه بر تمام آنچه گفته شد، روزهای زندگی کاندیدای دریافت 14 جایزه، و برنده 5 سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار بهترین فیلم از سی امین جشنواره فیلم فجر می باشد. سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم برداری، بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه های ویژه میدانی و نیز دیپلم افتخار بهترین صداگذاری جوایزی است که روزهای زندگی تا کنون از آن خود کرده است.




نوع مطلب : فن آوری اطلاعات، فرهنگــــی، اجتماعی، مذهبی، بصیرت، عكس، شهدا، بسیج، 
برچسب ها : 11 دلیل، «روزهای زندگی»، پرویز شیخ طادی، دفاع مقدس، قطعنامه 598،
لینک های مرتبط : rajanews،

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391
به گزارش تریبون مستضعفین، در پی توهین یک خواننده به ساحت ائمه معصومین (علیهم السلام) جامعه هنری ایران نیز همراه با مردم غیور کشورمان نسبت به این عمل بی‌شرمانه اعلام انزجار نموده‌اند. که نمونه آن انتشار چندین آهنگ و کلیپ در فضای مجازی در این خصوص می‌باشد.

در همین راستا حامد زمانی یکی از خوانندگان جوان، جایزه‌ای را برای مجری حکم اعدام فرد هتاک تعیین کرد. او در صفحه فیس‌بوک خود نوشت برای جلوگیری از رواج اهانت به اهل بیت پیامبر به هر کس مجری اعدام شاهین نجفی گردد مبلغ ده میلیون تومان هدیه پرداخت می‌نماید.

حامد زمانی در فیس بوک خود نوشته است:

اینجانب حامد زمانی به عنوان عضو کوچکی از جامعه موسیقی کشور به همراه جمعی از دوستان در پی اقدام هتاکانه شاهین نجفی که بر اساس فقه دینی ما سب اهل بیت و نبی مکرم اسلام است به هر شخص و گروهی که این اعدام انقلابی را انجام دهد۱۰ میلیون تومان که در حد وسع بنده حقیر میباشد هدیه ( دست لاف) اهدا خواهم کرد. هر چند این مهدور الدم ارزش ریالی ندارد اما برای جلوگیری از رواج هتک حرمت اهل بیت پیامبر از همه متدینین دعوت میکنم که در این دفع فتنه ما را یاری کنند.
 وسیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون



از نمونه کارهای هنری ِ حامد زمانی می‌توان تیتراژ به یادماندنی برنامه «دیروز، امروز، فردا» را نام برد که می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید؛




نوع مطلب : شبیه خون فرهنگـی، اهل بیت (ع)، ســیاســی، فرهنگــــی، اجتماعی، بصیرت، مذهبی، دانلود، بسیج، 
برچسب ها : جایزه ده‌میلیونی، phln clhkd، حامد زمانی، قاتل شاهین،
لینک های مرتبط : teribon،

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391

راسخون : به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به اسم "نقی"، به امام نقی (علیه السلام) حکم ارتداد او توسط آیت الله مکارم شیرازی صادر شد.

 

خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی

سلام علیکم

چند وقتی است توهین به امام مظلوم ما حضرت هادی (ع) در سایتهای و وبلاگهای و فضای مجازی افزایش یافته است . اخیرا خواننده ای فراری آهنگی اجرا کرده که سراسر توهین و هتاکی به ائمه معصومین از جمله امام هادی و حضرت بقیه الله الاعظم و حضرت امام رضا (ع) میباشد

خواهشمندیم بفرمایید حکم این فرد چیست ؟


با اهداء سلام و تحیت

جواب: اگر از روی علم و عمد باشد مرتد می شود و بردیگران لازم است که نهی از منکر کنند





نوع مطلب : شبیه خون فرهنگـی، اهل بیت (ع)، ســیاســی، فرهنگــــی، فرا ماسون، اجتماعی، مذهبی، بصیرت، 
برچسب ها : مرتد، شاهین نجفی، حضرت هادی (ع)، امام نقی، نقی، رپ، آیت الله مکارم شیرازی،
لینک های مرتبط :

دوشنبه 25 اردیبهشت 1391


( کل صفحات : 3 )    1   2   3   
درباره وبلاگ


ز آه سینه سوزان ترانه می سازم

چو نی ز مایه جان این فسانه می سازم

به غمگساری یاران چو شمع می سوزم
برای اشک دمادم بهانه می سازم

پر نسیم به خوناب اشک می شویم
پیامی از دل خونین روانه می سازم

نمی کنم دل از این عرصه شقایق فام
کنار لاله رخان آشیانه می سازم

در آستان به خون خفتگان وادی عشق
برون ز عالم اسباب، خانه می سازم

چو شمع بر سر هر کشته می گذارم جان
ز یک شراره هزاران زبانه می سازم

ز پاره های دل من شلمچه رنگین است
سخن چو بلبل از آن عاشقانه می سازم

سر و تن و دل و جان را به خاک می فکنم
برای قبر تو چندین نشانه می سازم

كشم به لجه شوریدگی بساط «امین»
كنون كه رخت سفر چون كرانه می سازم

takhrybchy16@yahoo.com

مدیر وبلاگ : تخریبچی جوان
پیوندها
نویسندگان
کلیه حقوق این وبلاگ برای گروه فرهنگی تخریبچی.آی آر محفوظ است